lördag 4 oktober 2014

Lördag

Puh vilken  dag vi haft ! 

Började dagen med fähus jobb  och sen mega frukost med hela familjen  + i och n. Efter frukosten lekte  barnen, sambon somnade om och jag bakade bröd.

Sen  blev det  ute lek och  pyssel med barnen.  Sambon påbörjade matlagningen och mitt i pysslandet kom robert för att hämta flickorna. Innan de åkte åt vi alla, köttbullar och potatismos.  Adden åkte till jobbet  ,  victor tog sin middagaslur och jag började  arbetet med att röja  undan här inne  . Såg ut som något skulle ha exploderat !

I kväll  har  jag och victor  varit på  baby disco.  Tack moffa för att du ställde upp och fixade kvällens fähus jobb ! Roligt  hade vi på discot. Mycket bra tillställning! 
Sandra och tomas var hit en snabbvisit i kväll också. Roligt med lite besök.

Lilleman somnade som en stock  och jag har suttit i kontoret och fixat lite papper och betalat räkningar.

Nu soffan en stund innan det är dags för läggdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar