lördag 23 augusti 2014

våra fynd

I helgen har det varit juthbacka marknad i nykarleby.  Blev två korta besök. Ett på fredag kväll med victor,  mommo och moffa och ett i dag med lilla familjen.  Fyndade några vackra ting men inga delar till min servis.

Här kommer lite bilder på fynden :

Två tröjor hittade mannen och jag en topp (nya)


Fina byxor åt lilleman nya och för 20 €, närmare 30 i butiken.

En nykomling till min samling av kannor.  Fick den för 50 € så ett riktigt kap för den var i fint skick

Köttkvarn, ja ni ser rätt och läser rätt. Denna kommer få ett nytt "användnings" område.  Återkommer senare med det


Gammal stor kappsäck som jag av en slump hittade under lite kläder och filtar när jag och lilleman stannade för att kolla vad klockan var. 
Utgångspris 30 € men fick den för 15 € enligt mig ett riktigt fynd ! 


Och så klart godis ! Ingen marknad utan det .


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar