söndag 24 augusti 2014

kalas dag

En riktig kalas dag har det varit!  5 års kalas i nykarleby och Selmas dop i kovjoki har vi hunnit med i dag mellan jobben. Ätit allt för mycket gott och råkat trevligt folk.  

 
Del av selmas doppresent.  Fina nallar från perfect home och 2 st pyjamasar och sockor ( de tog jag ingen bild på )

5 åringen fick en monster high docka,  pennor och klistermärken. 


Victor fixade fina kort 

Trött mamma . jag hade en RÖD topp på mig som jag fick låna av syster ( jag har nästa aldrig färggranna kläder!)tack för lånet,  utan henne skulle det blivit svarta kläder för klänningen som jag skulle ha drunknade jag i ! Dock väldigt positivt :)


Ett fint  och enkelt dop. Snäll tös och tur med vädret hade de.  Underbart att ha  dopet  utomhus = ingen trängsel , bra luft och inga svättatacker! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar