torsdag 21 augusti 2014

hittar inte sömnen

 Victor sover , mannen i huset är i jobb och jag ska snart försöka hitta sömnen.  Såå svårt , blir man aldrig van med att han jobbar natt ? Och mera ångest får man när man vet att man MÅSTE sova för att orka stiga upp före kl 6.  Jag är nog helt klart en kvälls människa,  har aldrig tyckt om tidiga mornar . Skulle gärna tycka om dem för med mitt jobb gäller det att vara uppe med tuppen. Gamla människor är ju morgonpigga , så nu undrar jag hur gammal man måste bli för att tycka om att stiga upp ?!!

Nu blir det att krypa ner under täcket och hoppas på att somna.  Ny dag i morgon med nya problem !


Bilden visar vad jag och sambon har sysslat med i dag.  Städat och lagt upp en ny hylla  i mjölk rummet/ kontoret i fähuset. + att vi har flyttat om lite djur :) mycket mer han vi inte med innan han åkte till jobbet, meen det är alltid något ! 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar