onsdag 6 januari 2016

Vecka 35

Klev in i vecka 35 i dag. Magen växer och lika så gör mina stackars fötter och händer.  Vanliga skor känns trånga och förlovningsringen vågar jag inte ha på mig längre. Jobbar gör jag ennu,  men snart får jag lite mera ledigt från fähus jobbet för på lördag kommer avbytaren och jag får officiellt mammaledigt.  Ska bli så skönt men samtidigt svårt att förstå att vi faktiskt är så nära nu!  Har ju massor av saker ennu som jag vill/ behöver hinna med innan bebbo kommer. 

Helt ledig kommer jag ju inte att bli (vilket är skönt!)  finns ju massor av saker att göra, men skönt att få hjälp med det tyngsta. Har man djur och är egenföretagare så kan man inte stänga dörren bara för att man ska bli mammaledig. 

Mera uppdaterad om bebbo kommer på fredag för då ska jag nämligen till rådgivningen på läkar kontroll :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar