lördag 16 mars 2013

fredagen















fredagen var en riktig super dag !
började dagen med att åka till jeppis för att få ryggen fixad .
 känner mig verkligen bra nu för jag klara mig utan värkmedicin.
sen blev det såklart lite shopping ;)
nya träningsskor, träningsjacka, spel och kontroll till ps3, dörr matta, fråge spel, moln burk till Victors rum, mat och fredagsmys.
på hemvägen blev det ett stopp i Nykarleby för att trängas.
de hade 70 % på alla barn kläder i en butik där!
fyndade en hel del åt Victor, kläder och en bok.
när jag kom hem packade jag upp och åt lite.
sen bar det av ut till stallet och fixa.
gick in en stund och slappade men besegrade sedan latheten och gick på en rask 4 km promenad med lily.
när jag kom hem igen hade fröknarna buus och deras pappa anlänt.
(vi var barnvakt åt fröknarna så länge deras pappa var ute på lite skoj)

kvällen spenderades med att rita, titta film och äta allt för mycket sött och gott !

vi han också ha besök av mommo och moster Sandra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar