söndag 28 september 2014

Döden.

Det går  inte en dag ut  att jag tänker på dig.  Ibland med glädje och ibland med sorg och tårar i ögonen.

Du är saknad av oss alla kära syster ♡

2 år utan dig nu. 2 år sedan jag såg dig sista gången . Minns kvällen precis som igår!   Ibland vill jag bara ta upp telefonen och ringa dig !

Du var en stor del av mitt liv. Min syster och en av mina bästa vänner. Vi hade daglig kontakt och vi fanns alltid där för varandra. 

Så otroligt glad att du han träffa victor. Vet att han var otroligt viktigt för dig. Du var ju nästan med på bb. ( du ringde/ skickade nästan flera gånger i minuten) .

Frågorna är många och tankarna går ibland : varför just du ?  Tänk om vi hade kört hem barnen , skulle du leva då ? Kan du se oss ? ...

Ilska kommer och går.  Varför är livet så orättvist ? Hur mycket sorg ska en familj gå igenom ?...

Jag tror inte på gud men på änglar.  Ibland känns du så otroligt nära ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar