måndag 14 november 2011

vasa



fick en ledig dag från allt vad som heter fähus i dag. började dagen kl 8 med att ställa mig i ordning och sen försökte jag få liv i adden. lyckades ju inte så bra, men efter en rad olika metoder i att försöka få upp honom så kom han sig äntligen på benen. vi gjorde oss färdiga och sen bar det av till vasa med sandra som skulle till skolan. vi passade så klart på att shoppa lite också. ny klänning, bolero och underkläder åt mig. åt adden blev det en ny skjorta och ett par byxor. blev också lite annat smått. handskar, en förlovningspresent och en ny printer åt mamma. och så klart lite annat som går under kategorin helt oviktigt vetande. har också hunnit med att göra rent i stallet, tvättat kläder , diskat och städat lite. nu väntar jag på att älsklingen ska komma och hämta mig med lastbilen.

- jag vet att jag är i STORT behov av en ny kamera. bildernas kvalitet är usel. men eftersom jag varit snäll i år så hoppas jag på att tomten kommer med en. (blink , blink )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar