måndag 31 oktober 2011

lördag / söndag


lördag kväll spenderades med underbara sofie. hon hämtade mig när jag hade jobbat klart i fähuset och då bar det av till hennes lägenhet. där fixade vi oss och hade riktigt trevligt. sen bar det i väg till en fest hos en gammal klasskamrat, super trevligt att få umgås med de som man inte sett på länge. efter några timmar där bar det av till j- stad och stadens hotell . dansade och hade faktist ganska kul där, men saknade min underbara älskling hela tiden. är som inte alls samma känsla att vara ute längre och speciellt inte utan honom. börjar jag kanske bli gammal? efter några danser kom han och hämtade mig. i alla fall. skönt att få fara hem och sova. och speciellt när man vet att man ska upp kl 6 ! men hade i alla fall tiden på min sida. man fick ju ställa tillbaka klockan en timme. så var tanken i alla fall, en timme extra sömn. men nja så blev det inte riktigt. min telefon ska ändra om sig helt automatiskt, men av någon konstig anledning så gjorde den inte de. så jag rusar upp och börjar ställa mig i ordning när jag går förbi klockan i köket upptäcker att jag är uppe en timme för tidigt. jag blir sur och ställer om klockan och går och lägger mig igen. hinner inte somna helt förrän väckarklockan ringer igen. blää för att stiga upp. men har man djur så är det bara att ta sig i kragen och gå ut med raska steg.

söndagen spenderade jag med min underbara älskling . han var för en gångs skull ledig och följde med mig i fähuset på kvällen. sen blev det tv och myys hela kvällen. en perfekt söndag.

på bilden :sofie och jag på min 20 års dag i somras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar