måndag 26 oktober 2015

Nytt i hallen

Graviditets hormonerna rusar och jag vill ändra om nästan ALLT när det kommer till vår inredning !  Någon annan som kännt så? 

Nu krävs ju inga jätte renoveringar (tack och lov)  men alltid roligt att flytta runt eller köpa lite nya saker.

Första" rummet " som fick sig en omgång var hallen. Och så klart passade jag på så länge sambon var på resa. Haha!

Ikea hyllorna åkte ner och upp åkte enkla hyllkonsoler med gammal bräder.  Byrån som jag haft i kontoret kånkade min käre mor och far upp eftersom jag inte får lyfta tungt. Rotting stolen hittade jag på fb loppis,  ett riktigt fynd,  ny matta från minimani och en fin inomhus gran från plantagen fick flytta in. Allt annat är saker som vi haft,  så omändring behöver inte alltid vara nytt och dyrt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar